Akut tandlæge på Vesterbro i København

Vi hjælper dig med at blive smertefri!

Vi ved at det er meget smertefuldt og ubehageligt at have smerter i tænderne. Derfor vil vi forsøge at fjerne smerterne hurtigst muligt.

Smerter er kroppens måde at fortælle dig at der er noget galt. Du bør derfor gå til tandlæge når du har ondt, så vi kan få dig smertefri så hurtig som muligt.

Indenfor åbningstiden

Har du akut brugt for en tid hos tandlægen, så ring til os på  eller bestil tid online. Så vil vi forsøge at finde en tid til dig samme dag eller den efterfølgende dag.

Udenfor åbningstiden

Du kan se vores åbningstider her

Har du brug for en tandlæge udenfor vores åbningstid, kan du kontakte Københavns Tandlægevagt på Østerbro på nedenstående adresse er:

Oslo Plads 13, 2100 København Ø, Telefon: 35 38 02 51 – www.tandvagt.dk

Behandlingen

Når du kommer ind på en akut tid, vil vi kun behandle det problem der gør at du har ondt, og sørge for at få dig smertefri.

Det kan være nødvendigt at tage et røntgenbillede, for at finde årsagen til smerterne. Da det ikke altid er sikkert at vi kan færdiggøre behandlingen første gang, kan det blive nødvendigt med en ny tid.

Vi oplever tit at nogle patienter kun komme ind når de har ondt. Akutte tandproblemer gør ofte meget ondt og kræver en dyrere behandling. For at undgå dette, er det vigtigt at du kommer til de regelmæssige besøg hos tandlægen, så vi kan opdage det i tide.

Vores målsætning:

Vi har et overordnet mål: At give dig den bedste tandlægeoplevelse, ligefra du kommer ind i klinikken til du forlader den igen.

Læs mere om klinikken